کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی طراحي ويلا ايراني
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

esmesheshgheh

بازدید : 24
سه شنبه 7 دی 1400 زمان : 11:11

مدل‌سازي و طرح‌ ريزي در طراحي معماري يا ايجاد تصوير ذهني خيالي يا واقع گرايانه در معماران بيشتر در طراحي ويلا نمود پيدا مي کند.هنر يا فرايند نقش زدن براي نشان دادن بهترين طرح و افزودن بهترين فرم زيباشناختي سنجيده شده، خلاقيت معماري را در آرشيتکت‌هاي رشته طراحي معماري مخصوصا ويلا به ارمغان آورده است.

به سبب وجود تراکم بالاي شهرها، طراحي و ساخت ويلا در نواحي غير شهري تبديل به گرايش محبوب و رايجي در حوزه ساخت و ساز فضاهاي مسکوني شده است.

ويلا به عنوان زير مجموعه اي از منازل مسکوني، فضاي سکونتي است که علاوه بر ويژگي هاي عمومي سکونت پذيري، داراي ظرفيت ها و ويژگي هايي است که مختص يک زندگي آرام وگذران اوقات مفرح است.
ويلا يک منزل مسکوني براي تعطيلات و تفنن مي باشد گرچه مي تواند بنابر شرايطي براي اقامت دائم نيز مورد استفاده قرار بگيرد.

طراحي ويلا  زمستان-روستيک

به دليل وجود فضاي باز در اطراف بناي ويلا طرح و عملکرد ويلا پيوسته و در ارتباطي تنگاتنگ با فضاهاي بيروني و طبيعي شکل مي گيرد.
وجود اين فضا، آزادي نسبي براي ايجاد طرح هاي متنوع در فضاهاي داخلي و خارجي ويلا فراهم مي آورد و به لطف تکنولوژي در حال پيشرفت خلق فرم هاي خلاقانه و متنوع امکان پذير است.
ارتباط با محيط پيراموني از طريق بازشوها و فضاهايي مانند ايوان ها، بالکن ها و تراس ها بدون محدويت ديد، مهمترين عامل جذابيت ويلاها مي باشد ولي اين ارتباط به گونه اي است که مخل حريم خصوصي نمي شود.

وسعت فضايي ويلا مي تواند در خدمت ايجاد امکانات تفريحي و ورزشي و خانوادگي قرار گيرد، بدين رو يک فضاي مسکوني چندمنظوره با هدف ارتقاي کيفيت زندگي و برآوردن نيازهاي مادي و رواني خلق مي شود.

واژه شناسي ويلا

در زبان انگليسي و فرانسه ويلا به ساختمان هايي با چهار نما که در مناطق ييلاقي ساخته مي شود گفته مي شود.
در ايران ويلا به خانه هاي مسکوني با فضاهاي باز و چهار نما آزاد ،که اغلب در حومه شهرها و نواحي خوش آب و هوا ساخته مي شود،اطلاق مي شود که براي تعطيلات و گذراندن اوقات فراغت و يا سکونت دائم مورد استفاده قرار مي گيرد.

چرا طراحي ويلا؟

مدل‌سازي ويلا يا نقشه‌کشي ويلا يا نقشه‌ريزي ويلا عنوان‌هايي هستند که در رشته معماري فقط مربوط به ظاهر ويلا نيستند؛ بلکه استفاده درست از کانسپت‌هاي فضايي، ترسيم تصوير ذهني و اصول طراحي ويلا را شامل مي‌شود.

نقشه ويلا، ترسيمي از فضاهاي موجود، فضاهاي بلااستفاده، فضاهاي بکر را براي معمار به وجود مي‌ آورد به طوري که معمار با خلاقيت مي‌تواند با استفاده از هوش خود که با ايده آل‌هاي کارفرما که وجود دارند و با ابزارهايي که در اختيار دارد پيش طرح ويلا يا اسکيس طراحي ويلا را به کارفرما ارائه دهد.

گروه معماري ويلا1000 با در اختيار داشتن بهترين آرشيتکت‌هاي طراح با تجربه، بيش از 15 سال اين اميد را به کارفرمايان خود مي‌دهد که با داشتن 800 نمونه طراحي ويلا و 142 پروژه ساخت ويلا، نيازي را در هيچ يک از مراحل کار از طراحي تا مشاوره تا اجرا حس نکنند و با خيال مطمئن پروژه خود را به ثمر برسانند.

تماس با ما و مشاوره

نگاه گذرا به برخي از پروژه هاي طراحي ويلا

طراحي ويلا

طراحي ويلا

چگونه طراحي ويلا صورت مي‌پذيرد؟

طراحي ويلا تخصص ماست.اولين تيم تخصصي طراحي ويلا در ايران با 15 سال سابقه طراحي و ساخت ويلا همراه با مشاوره و برآورد هزينه رايگان جهت طراحي و اجراِي ويلا

در آتليه طراحي ويلاي رضا طاهري (villa1000)، پس از ورود کارفرما، نمونه طرح‌هاي ويلا که بالغ بر 600 پروژه طراحي است در اختيار کارفرما قرار مي‌گيرد؛ اين مرحله که پيش نياز صحبت است، اطمينان خاطر بيشتري به کارفرما مي‌دهد که با چه شرکتي قصد امضاي قرارداد را دارد، براي شرکت ما بسيار حائظ اهميت است.

پس از اينکه ترسيم ذهني آينده طرح ويلا صورت پذيرفت، در صورت صلاح ديد کارفرما امضاي قرارداد طراحي پلان ويلا، طراحي نما ويلا، طراحي محوطه ويلا، طراحي داخلي ويلا و در نهايت در صورت خواست کارفرما ساخت ويلا صورت مييپذيرد.در طول کليه مراحل امکان مشاوره تخصصي از مشاوران مجرب ويلا1000 وجود خواهد داشت.

شروع اجراي طرح پلان و کانسپت اوليه ويلا

پس از امضاي قرارداد؛ نحوه انجام کار،جلسات و زمان لازم براي طراحي ويلا و تفاهم اوليه، معماران ابتدا شروع به طراحي پلان اوليه ويلا مي‌کنند، اين پلان برگرفته از سلايق و اصول و صحبت‌هاي صورت گرفته انجام مي‌پذيرد.انتخاب سبک طراحي‌ ويلا که شامل طراحي‌ ويلا مدرن،کلاسيک يا روستيک مي‌شود نيز شامل خواهد شد(پيشنهاد ويلا1000 اين است که نمونه کارهاي ما را که بر اساس سبک طراحي دسته بندي شده اند را ديدن بفرماييد).

پس از اين مراحل،اسکيس يا طرح اوليه ويلا صورت مي‌پذيرد، در ادامه هم براي اينکه ايرادهاي احتمالي و نقطه نظرات دريافت شود جلسه‌اي گذاشته ميشود و در نهايت ترسيم طرح اوليه، پلان و سبک ويلا تکميل مييشود.

چه وقت طراحي اصلي ويلا آغاز خواهد شد؟

پس از اينکه طراحي پلان و طرح اوليه (اسکيس) به پايان رسيد، معمار طراح با استفاده از ابزارهايي که دارد (که برنامه‌اي که روي آن طراحي انجام مي‌شود برنامه طراحي 3dmax است) شروع به طراحي ويلا با استفاده از طرح اوليه و پلان مي‌کند (زمان لازم اين مرحله نيز توسط مدير آتليه به کارفرما گفته خواهد شد).در اين مرحله اوج خلاقيت معماري در ويلا نمايان خواهد شد؛ هوش و حس معمار و تصوير ذهني معماري که در ذهن دارد کمک مي‌کند تا ترسيم و ديزايني که در ذهن معمار وجود دارد با حس زيبايي شناختانه که در ذهن خود پرورش داده است در هم آميخته شود و يک طراحي‌ ويلا رويائي طبق سليقه کارفرما ارائه کند.

پس از طراحي رندر، کارفرما اين حق را خواهد داشت تا بتواند طبق خروجي طرح ويرايش انجام دهد که ضوابط آن در قرارداد قيد خواهد شد.

چه چيز را در ساخت ويلا بايد مورد توجه قرار دهيم؟

  • منابع مالي را مورد نظر قرار دهيد.
  • شرکت طراحي ويلا‌ انتخاب کنيد که تخصصي کار مي‌کند.
  • همواره در روند طراحي قرار گيريد همچنين با مشاور يا طراح خود در تماس باشيد.
  • مجوزهاي ساخت ويلا را در منطقه خود را مورد بررسي قرار دهيد.
  • با برنامه پيش برويد و از کارشناسان کمک بگيريد.
  • از مشورت گرفتن نترسيد، از آن به بهترين نحو استفاده کنيد.
  • سبک طراحي ويلا، مزايا و معايب آن را مورد بررسي قرار دهيد.

چه طراحي ويلا، براي داشتن يک ويلاي زيبا، لازم و تاثيرگذار است؟

چرا طراحي ويلا، براي داشتن يک ويلاي زيبا لازم و تاثيرگذار است؟

امروزه ساخت ويلا در نقاط بسياري از کشور رايج است. اما هر خانه ويلايي با هر طرح و کيفيتي، زيبا، راحت و مورد پسند کارفرمايان نيست. در اينجاست که اهميت طراحي در ويلا خود را نشان مي‌دهد.

طرح خوب، زير بناي يک ويلاي لوکس و شيک است.

طراحي هنرمندانه ويلا با ديد به خصوصيات سايت ويلا، ابعاد زمين، تعداد طبقات، خواسته هاي کارفرمايان شکل ميگيرد. قبل از مرحله ساخت، در طرح ويلا، پلان ويلا مجسم ميشوند. نرم افزارهاي پيشرفته مدلسازي، افراد را قادر مي سازد طرح ويلاي شخصي خود را قبل از ساخته شدن ببينند و هر تغييري که مي خواهند را در آن اعمال کنند.طراحي اصولي ويلا در واقع اصلي‌ترين قدم براي داشتن يک ويلاي زيبا است و اگر اين قدم اصولي و صحيح برداشته شود ساختمان ويلا زيبا، منحصر به فرد و پاسخگو به تمام نيازهاي ساکنان خواهد بود.

طراحي ويلا مدرن

طراحي ويلا به سبک مدرن گرايشي است در حوزه طراحي‌هاي ويلا که بر مبناي معماري سبک مدرنيسم ميباشد.طراحي حجم، نقشه ويلا مدرن و همچنين نماي ويلا مدرن همگي در اين رويکرد معماري صورت ميپذيرد.

اين سبک، امروزه با عنوان سبک جهاني شناخته ميشود.ويلاهاي مدرن متعلق به مکان و زمان خاصي نيست بنابراين مورد توجه بسياري از فعلان حوزه ساخت ويلا قرار دارد.بدين رو در حوزه طراحي و اجراي ويلا و همچنين محوطه سازي ويلا داراي محبوبيت بسيار است.

ايده مدرن ويلا ميتواند در غالب ويلا آپارتمان، ويلا يک طبقه يا ويلا مدرن دوبلکس بروز يابد.

نماي ويلا مدرن داراي سطوح شيشه خور وسيع است که از ترکيب احجام ساده شکل مي گيرد.اين گشودگي فضايي همراه با بازشوهاي بزرگ، فضاي داخلي ويلا را روشن ساخته و آن را به محوطه ويلا پيوند مي‌دهد.اين سطوح ارتباط قوي با فضاي محوطه ويلا ايجاد ميکنند و حسي از سبکي به وجود مي آورند.

مصالح ساخت ويلا مدرن:

مصالح ساخت ويلا مدرن عموما بتني سيماني است که رنگ هاي خنثي و سفيد در آن استفاده ميشود.

اگرچه بتن و فولاد متريال اصلي براي بناهاي مدرن هستند اما با رويکردهاي معاصر و پست مدرن، از تنوعي از متريال مي توان براي ساخت ويلاي مدرن و اجراي نما ويلا بهره برد.

ويژگي‌هاي شاخص ويلا مدرن عبارتند از:

  • سادگي
  • کارکردگرايي
  • توجه به طبيعت و تنديس گرايي
  • حذف تزئينات و المان‌هاي زائد
  • شفافيت
  • پلان‌هاي باز
  • ترکيب احجام مکعبي و خالص

طراحي مدرن ويلا، اصول مدرنيسم، ساده گرايي و ديد جهاني به فضاي مسکوني را در ساخت ويلا نمايان ميسازد.

نماي ساده خانه ويلايي، فضاهاي داخلي روشن پر نور و تداخل حجمي خلاقانه، ويژگي هاي اصلي اين مدل ويلا ميباشد.

مدل ويلاي مدرن با کرتين والهاي شيشه اي، متريال بتن و سيمان و کشيدگي فرم ها، همچنين نقشه پلان ويلايي باز و سيرکولاسيون آزاد، داراي محبوبيت زيادي است.

اگرچه اصول اجراي ويلا مدرن مشخص است اما طرح‌هاي ابتکاري و اتخاذ رويکردهاي متنوع در به کارگيري آنها با در نظر گرفتن به نياز و سليقه ساکنان ويلا و کانسپت طرح، منجر به فرم و نماي ويلاهاي منحصر به فرد ميشود.

طراحي ويلا دوبلکس

تعريف طراحي ويلا دوبلکس؟

يکي از انواع طراحي بسيار محبوب ويلاسازي، طراحي ويلا دوبلکس است. در اين نوع، طبقات ويلا به واسطه راه پله اي آزاد غير محصور به هم مرتبط ميشوند.در واقع سقف اين راه پله، سقف نهايي طبقه آخر است و از همين رو يک ويد، حول آن شکل ميگيرد.

چرا طراحي ويلا دوبلکس را انتخاب ميکنيم؟

ويلايي دوبلکس پر طرفدارترين سبک ويلاسازي است.ويلاها در اغلب موارد براي اقامت يک خانواده هستند، بنابراين طرح ويلايي دوبلکس و نيمه دوبلکس نوع مطلوبي از طراحي به شمار مي رود.سقف بلند فضاي راه پله و ويد ايجاد شده، باعث دلبازي و روشني فضا ميشود.

چه چيز طراحي ويلا دوبلکس را خاص ميکند؟

يکي از مزيت هاي مهمي که در طراحي و اجراي ويلايي دوبلکس وجود دارد اين است که، از لحاظ فيزيکي بصري به توسعه فضايي مي انجامد و همچنين طبقات مي توانند به صورت پيوسته از طريق يک راه پله شاخص با فرمي جذاب به هم مرتبط شوند.

نقشه و پلان ويلا دوبلکس چگونه انجام مي شود؟

پلان ويلا دوبلکس بايد طوري سازماندهي شود که فضاهاي عمومي و خصوصي در ترازهاي مختلف ارتفاعي قرار گيرند. سبک رايج بدين گونه است که اتاق نشيمن و پذيرايي با تخصيص بيشترين مساحت به خود در طبقه پايين قرار مي گيرند. در جوار آنها آشپزخانه، اتاق ناهارخوري و البته يک سرويس نزديک ورودي اصلي جاي مي گيرند و در طبقه بالا اتاق خواب ها، هال خصوصي و سرويس ها و حمام ها، تراس ها و بالکن ها تعريف مي شوند.

شايان ذکر است که در بعضي از ويلاهاي لوکس که داراي شاه نشين هستند، در بالاترين طبقه ويلا اين فضاي نشيمن مجلل جاي مي گيرد که داراي بهترين ديد به پيرامون مي باشد.

در موارد ديگري از جمله طرحهاي اقليمي منطبق بر شرايط سخت آب و هوايي يا وجود شيب هاي تند سايت مي توان فضاهاي خصوصي و خواب را در پناه زمين و سطح پاييني طراحي کرد و طبقه بالا را به فضاهاي نشيمن و عمومي اختصاص داد که بهره مند از نور و گرماي خورشيد باشند.

طراحي ويلا دوبلکس

شناخت نمونه نما ويلايي دوبلکس از اهميت ويژه اي برخوردار است که گروه معماري ويلا 1000 توانسته است بيش از 600 نمونه ويلا دوبلکس و غيره ارائه کند.به نحوي که در ويلايي دوبلکس لاکچري، راه پله لوکس، نقطه کانوني فضاي داخلي ويلا تعريف مي شود.

ساخت ويلا دوبلکس در رويکردهاي سنتي تا مدرن امکان پذير است.

ويلا کلاسيک با تزئينات و دکوراسيون داخلي تجملي شکل ميگيرد، در حالي که طراحي هاي ويلاهاي مدرن دوبلکس بر سادگي و ارتباطات فضايي تکيه دارد.

نماي ويلايي دوبلکس با توجه به کانسپت طراحي و پلان ويلايي دوبلکس شکل ميگيرد.

ارتفاع زياد سقف ها و شيشه بندي هاي گسترده که در سراسر ويلا دو طبقه ادامه دارد، از ويژگي هاي اين نوع نما ويلايي ميباشد.

نمونه طراحي ويلا

هر نمونه طراحي ويلا با نگاه به مکان، مساحت، سبک و خواسته‌هاي کارفرما، ويژگي هاي متمايزي دارد.طرح خانه هاي ويلايي مي تواند بسيار متنوع باشد.نمونه طراحي‌هاي ويلا دامنه وسيعي از نمونه ويلاهاي کوچک تا طراحي و اجراي ويلا لوکس را در بر مي گيرد. ويلا با فضاي سبز و طبيعي قابل توجه، به صورت نمونه باغ ويلا نمود مييابد.

در اين راستا طراحي باغ ويلا در سبک‌هاي مختلف محوطه سازي ويلا صورت ميپذيرد.نمونه طراحي ويلا با ويژگيهاي سايت ساخت ويلا، منجر به ايجاد يک فضاي اقامتي ادغام در طبيعت ميشود.

آشنايي با نمونه ويلا در سبک هاي طراحي مختلف معماري، باعث تصميم گيري هاي منطقي در پروسه طراحي و ساخت ويلا ميشود.

مجموعه کارهاي ما شامل طراحي با انواع سبک‌ها و در مناطق مختلف با شرايط خاص و ابعاد متفاوت ميباشد.

در اين بين نمونه پلان و نقشه ويلايي نيز مختص هر پروژه و با درنظر گرفتن نيازهاي کارفرمايان محترم طراحي و ارائه ميشود.

طراحي ويلا تريبلکس

ويلا تريپلکس فضاهاي بيشتري را در ارتباطي عمودي با يکديگر تعريف مي کند.اين ويلا نيز مانند ويلاي دوبلکس داراي ارتباط آزاد بين طبقات است.

تفاوت با ويلا دوبلکس اين است که از راه پله و ويدها، سه طبقه ويلا به هم مرتبط ميشوند.

در اين طراحي راه پله‌هاي ارتباطي مي توانند در يک راستا و با يک ويد مشترک اجرا شوند.

در اين ويلاها طبق چيدمان فضايي پلان، در مکان‌هاي متفاوتي تعريف شوند.

طراحي ويلا ايراني

طراحي ويلاي ايراني، سبک طراحي معماري محبوبي است که در حوزه طراحي و اجراي ويلا مورد توجه قرار گرفته است.گرچه ساخت ويلا به سبب ماهيت لوکس و ييلاقي خود در نقاط مختلف، تقريبا با رويکردهاي مشابهي صورت مي گيرد، اما فرهنگ، مذهب و شيوه زندگي مردم، خواه ناخواه، فضاسازي ها را متاثر مي کنند.

طراحي ويلا سنتي با رويکردهاي مدرن مي تواند مبناي ويلا ايراني قرار گيرد.

در ويلا ايراني تلفيق ويژگي هاي اصلي ويلا مانند شفافيت، ترکيب احجام و ارتباط وسيع با فضاي پيراموني با سنت هاي معماري ايراني ترکيب شده و منجر به ويلا ايراني مي شود.

طراحي ويلا لاکچري

طراحي ويلا لاکچري در اصطلاح به ويلاهاي لوکس و بزرگ اطلاق ميشود.ويلاهاي بزرگ پتانسيل فضاسازي و طراحي‌هاي خلاقانه اي را دارند.اگر به دنبال ساخت ويلا لاکچري هستيد که تمام خواسته اي شما را برآورده سازد.

اين نمونه ويلا ها در نقاط مختلف کشور، با شرايط مختلف آب و هوايي و انتظارات متنوع کارفرمايان، شکل گرفته اند.

اما همگي در يک ويژگي مشترک هستند :تجربه اقامتي لذت بخش و لوکس را براي ساکنان فراهم مي‌آورند.

نقشه ويلا مدرن يا لاکچري بر مبناي پلان ويلايي ترسيم مي شود که داراي چيدمان فضاهاي بزرگ و لوکس در کنار فضاهاي خدماتي است.

طراحي فضاهاي تفريحي و ورزشي سهم مهمي در اين پلان دارند.

طراحي داخلي ويلا لاکچري به صورت خاص و با ايده هاي بي نظير، همچنين استفاده از متريال لوکس صورت ميگيرد.

فضاهاي بزرگ و روشن با راه پله‌هاي شاخص و زيبا، کف ها و سقف‌هاي صيقلي و براق چشم هر بيننده‌اي را خيره ميسازد.

طراحي نما ويلا لاکچري نيز با فرم هاي خاص و تداخل احجام زيبا و سطوح شيشه خور بسيار شکل ميگيرد.

اجراي پنجره‌هاي بزرگ و کرتين والهاي شيشه‌اي به نماي ويلا حالت سيالي ميبخشد.

ايده طراحي در ويلا

ايده طراحي از اتودهاي اوليه حجم از مفاهيم جديدي از فضاسازي نشات مي‌گيرد.فرم‌هاي آزاد و محدوديت اندک در فضاسازي، اجراي ايده‌ طراحي ويلاي متنوع را ميسر مي‌سازد.با ديدن نمونه ويلا طراحي و ساخته شده مي توانيد ايده خود را با ما در ميان بگذاريد.اگر ايده خاصي نداريد، فقط کافيست تصور خود را از ويلاي رويايي خودتان بيان کنيد.طراحان خلاق ما، کانسپت اوليه را به بهترين شکل براي شما خلق ميکنند.

پلان ويلا دوبلکس مدرن

طراحي پلان ويلا دوبلکس مدرن جهت گيري، مساحت و ارتباطات فضاهاي داخلي ويلا را تعريف مي‌‌کند.ويلا بايد بر مبناي ايده طراحي و سايت پلاني صورت پذيرد که حاوي توپوگرافي زمين است.بهتر است در ابتدا با ديدن نمونه پلان‌هاي ترسيم شده توسط گروه طراحي ما آشنا شويد.سپس يک ليست از فضاها و خواسته‌هاي خود را تهيه کنيد و در اختيار ما قرار دهيد.قرار است شما در اين ويلا زندگي کنيد پس علاوه بر مسائل تکنيکي، بايد راحتي و رفاه شما نيز در نظر گرفته شود.

مثلا ممکن است شما نياز به يک فضاي باز براي برگزاري ميهماني ها، يک اتاق بازي و يا امکانات ورزشي و تفريحي مانند استخر باشيد.جايگذاري صحيح ورودي، راهروها، راه پله و فضاهاي عمومي مانند آشپزخانه و نشيمن و فضاهاي خصوصي مانند اتاق خواب ها و حمام ها بايد با روابط فضايي صحيح نسبت به يکديگر صورت گيرد.

طراحي نما ويلا

طراحي نما ويلا به صورت اصولي، ارزش ساختمان ويلا را دو چندان مي‌کند.در هنگام ورود به محوطه ويلا، در ديد اول، نماي آن است که نظرها را متوجه خود مي‌کند.طرح نما متاثر از پلان، ايده اوليه طراحي و سبکي است که براي ويلا انتخاب کرده‌ايد.وجود بالکن‌ها، تراس ها، جايگذاري ابعاد باز شوها، تاثير زيادي بر نما دارند.تعداد طبقات نيز به نماي آن هويت منحصر به فردي مي‌بخشد.نماي ويلا دو طبقه حسي متفاوت از نماي ويلا دوبلکس و نماي ويلا يک طبقه مي‌دهد.طراحي سبک ويلا به صورت کلاسيک، مدرن و روستيک، بيشترين بروز خود را در نما دارد.

باغچه در ويلا

ناگفته پيدا است که در شرايط امروزي که به سبب تراکم جمعيتي به ويژه در نواحي شهري، بناهاي مسکوني بسيار نزديک هم ساخته مي‌شوند، ويلاها به همراه فضاي سبز و طبيعي، در غالب باغ ويلا يا طراحي باغچه ويلا يک موهبت به شمار مي‌آيد. فضاي باز پيرامون ويلا مي تواند در برگيرنده فضاي سبز و مبلماني ساده بوده و فضاي دنج و دلپذيري را ايجاد کند و در راستاي تکميل نيازهاي فضايي ويلا قرار گيرد.

سخن پاياني

در پايان اين نکته را بايد بگوييم که ما به عنوان يک گروه معماري که تخصصا در زمينه ويلا فعاليت مي‌کند، نمونه کارهاي طراحي ويلاي زيادي در سبک‌هاي مختلف ويلا مدرن،کلاسيک، روستيک در کارنامه خود دارد به خود ايمان داريم که با سابقه 15 ساله در اين امر توانسته ايم گامي موثر در اعتلاي جايگاه طراحي و معماري ويلا و همچينين شيوه‌هاي نوين ساخت در کشور برداريم که اين محقق نبود جز با استفاده از بهترين نخبه‌هاي معماران حاضر در ايران که اين نويدي باشد در پيشرفت و اعتلاي کشور در زمينه طراحي ويلا.

منبع : طراحي ويلا

چرا و چگونه طراحي اصولي ويلا هزينه هاي شما را کاهش مي دهد؟

هزينه طراحي ويلا هرگز نبايد اضافي به نظر آيد. بلکه برعکس، هزينه اي که براي يک طرح خوب پرداخت مي شود، به طور قابل توجهي هزينه هاي ساخت ويلا را کاهش مي‌دهد. چرا که طراحي معماري ويلا توسط طراح با تجربه و متخصص، داراي اشکالات اندکي است.

به همين دليل از تغيير طرح در حين اجرا، هدر رفت زمان، انرژي و منابع مالي جلوگيري به عمل مي‌آيد.

اجراي يک طرح خوب منجر به ارزش افزوده ملک ويلايي ميشود.

اگرچه سلايق متنوع، در سبکهاي طراحي به خصوص ويلا به وجود مي‌آيد، اما برنامه فيزيکي صحيح، جانمايي اصولي فضاها و طراحي نماي متعادل، هميشه طرفداران خود را دارد. پس حتي بعد از گذشت سالها جذابيت خود را حفظ ميکند و باعث افزايش قيمت ويلا خواهد شد.

چه زماني طراحي ويلا را آغاز کنيم؟

عوامل متعددي در پاسخ به اين سوال دخيل هستند. معمولا بعد از خريد و آماده سازي زمين ساخت ويلا، اقدام براي طراح ويلا آغاز ميشود.

فرآيند مرحله اي ويلا شامل چند مرحله از ايده پردازي کانسپت ويلا تا اجراي نقشه هاي اجرايي ويلا و فاز دو مي باشد.

برنامه زمان بندي را فراموش نکنيد.

با مشاوره با يک طراح حرفه اي ويلا مي توان زمان مورد نياز را براي هر مرحله حدودا برآورد کرد. بسته به وسعت طرح و بزرگي ويلا اين زمان متغير است.

فصل ساخت و ساز را در نظر بگيريد.

با کند شدن عمليات ساختماني در فصول سرد، بهتر است تهيه نقشه ويلا را به اين زمان‌ها موکول کرد و زمان مناسب ساخت را به فصول مناسب موکول کرد.

سبک‌هاي مختلف طراحي به همراه نمونه کار طراحي و ويژگي‌هاي آن‌ها؟

نمونه طراحي ويلا مي تواند دامنه اي از ويلاهاي لوکس و بزرگ را تا ويلاهاي کوچک ويلاهاي مينيمال را شامل شود.اگر شما طرفدار سادگي، تجدد گرايي و فضاي باز و روشن در ساخت ويلا هستيد، ما طراحي سبک ويلا مدرن را به شما پيشنهاد ميکنيم.

نمونه طراحي هاي ويلا مدرن در زمره کارهاي شرکت طراحي ، Villa1000، سهم شاخصي را به خود اختصاص داده است.اين نمونه ها در تمام نقاط کشور شامل پروژه هاي ويلايي يک طبقه، دوبلکس و تريبلکس است.هر نمونه ويلا مدرن داراي ويژگي هاي متمايزي بنا بر ويژگي هاي سايت و خواسته هاي کارفرما ميباشد.

با وجود تنوع ويلاها، نماهاي شيشه اي وسيع، ارتفاع بلند سقف ها و فضاهاي باز، روشن و دلباز را مي توان در تمام انواع مدل ويلا شاهد بود. طراحي چهار نماي ويلا نيز با طرحهاي منحصر به فرد و ابتکاري، تفاوت آن را با يک خانه معمولي به خوبي آشکار ميکند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 9

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • نرم افزار مديريت مشتريان
  • موسسه مهاجرتی در شیراز
  • چيتا وي پي ان
  • چيتا وي پي ان
  • نمايندگي تعمير يخچال ال جي در اصفهان
  • آموزش سئو در زوميت
  • موسسه حقوقی
  • نرده راه پله
  • آموزشگاه آشپزي
  • سامسونگ اقساط
  • خواص گلاب برای پوست
  • ارسال پیامک به لیست سیاه
  • ارسال پیامک به لیست سیاه
  • دانلود فيلم خارجي
  • وب Ùˆ سئو
  • دانلود فيلم خارجي
  • smin slehi
  • سایبان برقی
  • سایبان برقی
  • آموزش کاتلين
  • سایبان برقی منصف
  • Chocolate Milkshake
  • ويدئو آموزش شارژ کارتريج ليزري HP
  • سئو کار حرفه اي
  • اسليو معده
  • دوره هاي آموزش برنامه نويسي براي شروع
  • گرامر زمان Present Perfect
  • آداپتور صنعتي
  • خرید سی Ù¾ÛŒ
  • خريد رزين اپوکسي
  • خريد رزين اپوکسي
  • صمد وليزاده
  • بهترين طراح ويلا
  • خبرگذاري آراد
  • شرکت اتيه انرژي تلاش
  • بام ساز مجري سقف شيرواني
  • فروشگاه اينترنتي بانيليون
  • گات ترکي
  • باغ ايراني
  • تهران گاردن
  • https://ardabildesign.ir/
  • صنعت گستر سامان
  • https://sports-news.ir
  • لنت لاين
  • فروشگاه اينترنتي شهر تلويزيون
  • سيلک فکتوري
  • بيسکوتي Ú©ÙŠÚ©
  • فروشگاه اينترنتي خانم Ú¯Ù„
  • قفسه مغازه
  • طراحی سایت اصفهان
  • خرید ویلا در زعفرانیه کردان
  • خرید ویلا در زعفرانیه کردان
  • فروشگاه اينترنتي تاپ فروش
  • دانلود فیلم
  • دانلود فیلم
  • نمایندگی هایک ویژن
  • دانلود رمان
  • لیست قیمت دوربین اچ دی هایک ویژن
  • لیست قیمت دوربین Ø¢ÛŒ Ù¾ÛŒ هایک ویژن
  • موبو ارز
  • قيمت طراحي سايت
  • خودروبر امید
  • باغ استور
  • خرید رپورتاژ EDU
  • محصولات نانوسان
  • انگلیسی برای کودکان
  • انگلیسی برای کودکان
  • انگلیسی برای کودکان
  • همایش های دانش آموزی
  • stories for kids free
  • short story for kids
  • moonzia
  • آموزش نقاشی کودکانه
  • golchin
  • هزینه Ùˆ شرایط اقامت Ùˆ مهاجرت به قبرس شمالی
  • دانلود بازی کامپیوتر Ú©Ù… حجم
  • اقامت قبرس با خرید ملک
  • بارداری خطرناک
  • اقامت قبرس با خرید ملک
  • کفش بلور
  • تاریخچه آدیداس
  • telegram smm panel
  • little mermaid stories
  • خرید اکانت v2ray
  • متر 30 متری
  • خرید اشتراک v2rayng
  • best smm panel
  • نمونه صندوق انتقادات Ùˆ پیشنهادات
  • آموزش زبان عبری
  • قیمت طراحی سایت فروشگاهی
  • controlmgt.ir
  • کسب درامد از تلگرام
  • کسب درامد از تلگرام
  • تبلیغات پاپ آپ
  • آیین نامه راهنمایی Ùˆ رانندگی
  • سایت رایگان
  • نمونه سوالات آیین نامه
  • ایران سی ان
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 224
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 56
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 61
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 1986
  • بازدید سال : 5156
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 17828
  • کدهای اختصاصی